כך גפני הצליח להשיג מבנה למוסד הקירוב בעיר החילונית

    גפני עצמו העלה בפני ראש העיר את מצוקת מבני הציבור התורני בעיר ואת הצורך במוסד של קירוב בעיר קריית ים, ראש העיר נענה בחיוב ואמר כי הוא יתן במיידי פיתרון זמני עם תוכנית המשך לפיתרון קבוע עבור בית הספר.
    איתי גדסי 1 Comment on כך גפני הצליח להשיג מבנה למוסד הקירוב בעיר החילונית

    האם הפוליטיקאים מריחים בחירות? כך זה נראה מביקורי השטח המורבים של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שאמש סייר בקרית ים וטירת כרמל יחד עם וסגר"ע בני ברק מנחם שפירא • ומה העלה גפני בחכתו?

    גפני עצמו העלה בפני ראש העיר את מצוקת מבני הציבור התורני בעיר ואת הצורך במוסד של קירוב בעיר קריית ים, ראש העיר נענה בחיוב ואמר כי הוא יתן במיידי פיתרון זמני עם תוכנית המשך לפיתרון קבוע עבור בית הספר.
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם הפוליטיקאים מריחים בחירות? כך זה נראה מביקורי השטח המורבים של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שאמש סייר בקרית ים וטירת כרמל יחד עם וסגר"ע בני ברק מנחם שפירא.

    ראש העיר של קרית ים דוד אבן צור סקר בפני גפני את המצב בקריית ים ואת הבעיות והצרכים של העיר העומדים על הפרק ואשר באים לפתחה של העירייה. כמו"כ, ראש העיר ביקש מגפני לעמוד לימינו ולסייע לו בכל הנדרש על מנת לסייע ולהקל על תושבי קריית ים כשהוא מציין לשבח את המסירות המיוחדת של גפני למצב כלל הציבור.

    גפני עצמו העלה בפני ראש העיר את מצוקת מבני הציבור התורני בעיר ואת הצורך במוסד של קירוב בעיר קריית ים, ראש העיר נענה בחיוב ואמר כי הוא יתן במיידי פיתרון זמני עם תוכנית המשך לפיתרון קבוע עבור בית הספר.

     לאחר מכן הגיע גפני לביקור בעיריית טירת הכרמל לפגישה עם ראש המועצה אריה טל. במהלך הפגישה עלו בעיות הקיימות בבית הספר של החינוך העצמאי במקום שבניהול גרשון שורק, בפגישה הועלתה הצורך לשיפוץ בית הספר ולסייע לשאר הבעיות הבירוקרטיות במקום, ראש המועצה הבטיח לסייע לצרכים המונציפליים של בית הספר, כשהוא מדגיש כי בית הספר מקרין אור לכל היישוב כולו, ובית הספר מהווה סמל ודוגמא ליישוב, לסיור נלווה גם שלמה פולק עוזרו הפרלמנטרי של גפני.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בס"ד

      אולי אנשי דגל יעשו גם קצת "קירוב" למוסדות החרדים?
      מדוע הם מניחים ללשכת החשבות במשרד החינוך להתעלל עם נוהל תקצוב נגד מוסדות חינוך חרדים על ידי משרד רו"ח בן גזית ושות' שמתנהגים בדרכים מסתוריות ובשיטות של מאפיה?
      מה פתאום הם הפסיקו להעלות את הנושא של מצוקת מוסדות החינוך החרדים מסדר היום? איפה דרישה לכיבוד ההסכמים הקואלציונים? כך הם האמת מתכוננים לבחירות?